Tudung Raya Online

> Order untuk tudung raya SC yang kedua dah sampai. Yeaahoooo!! :).. Memang tak sabar nak tengok macam mana rupa shawl ni secara 'live' :).
>
> Kali ni SC order dari www.happylifeshoppe.com. Ini juga salah satu butik online feberet SC sebab keunikan shawl2nya yang dibuat sendiri. Salah satunya shawl yang SC beli ni lah. Memang tertanya-tanya, kat mana nak dapat kain chiffon yang ada corak + kain kosong ni? Cantik-cantik kombinasi warnanya. Bila SC dah dapat secara live baru la tau rupa-rupanya kain corak dan kain kosong adalah kain yang berlainan tetapi disambung jahit. Tapi sebab kita pakai lilit2 kan? Jadi, tak perasan la area jahitan tu...
>
> SC juga order inner neck warna pink. Tapi inner necknya tak berapa selesa bahagian leher sebab banyak sangat kedut. Tapi kain cottonnya lembut dan sedap di kepala.
>
> Lepas order, SC pelik kenapa tak dapat reply? Rupa-rupanya e-mail company SC block email dari happylifeshoppe, sebab tu tak sampai. Nasib baik SC tanya dalam FB dan request resend kat e-mail SC yang lain.
>
> SC nak order kaler lain plak lepas ni. Tunggu happylifeshoppe re-stock :)
>
> Harga:
> Adra Exclusive Shawl RM49.00
> Inner Neck RM25.00
>
>

1 comments:

Lina said...

Lina Happylifeshoppe ke sini!!! ... Tqvm my dear sudi shopping di HLS dan sudi review di sini... Insyaallah segala kekurangan akan diperbaiki pada keluaran seterusnya.. Once again , thank you for your support !!

Love,
Lina :-)

Post a Comment

Sila tinggalkan komen yer! :)

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template