Dah Lama Beli Baru Pakai

Memang dah lama gila beli shawl ni..masa zaman tudung bawal (lama ke?) Tapi x pernah pakai, sebab tak tau macam mana nak menggayakannya. Beli kat mana pun x ingat dah. Masa duk sorting tudung2 yang nak dibuang, terjumpa la shawl hitam ni :)..Ada tambahan koleksi shawl hitamku. Kalau tak asyik pakai shawl hitam jojet jer.
Rasanya ramai yang pernah beli shawl zaman dulu2 tapi x pernah pakai sebab x tau nak pakai cammana :)..cuba korek2 almari tuh..mungkin corak tu dah x der jual sekarang..so u sorang jer yg pakai shawl corak tu..kan..kan..

0 comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen yer! :)

Recent Posts

Popular Posts

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template