Tudung Pengantin Ala Arab @ Hindustan?- Bienda

Woww!! meletop baju pengantin Bienda nih! Bienda memilih pakaian ala-ala arab @ hindustan (?)berwarna biru dengan dihiasi batu-batu berwarna emas. Sedondon dengan suami. Suami Bienda rambut panjang kemas diikat ..hensem!!
Perkahwinan Bienda rasanya tak mendapat liputan yang hebat di media2. Gambar yang saya jumpa di limauais.com ini pun tak berapa cantik...hmm..Tapi ini jer yang saya jumpa. Anyway, enjoy the pictures. Mungkin dari busana Bienda ni anda mendapat ilham untuk busana pengantin anda nanti :)
Flower girls pun dressing ala2 arab@hindustan..Kelassss!!!




Busana kedua berwarna krim. Cantik sangat Bienda,kan?



Ini pula gambar hari pernikahan Bienda. Seperti kebanyakan mempelai, Bienda memilih warna putih untuk hari pernikahan. Tapi saya agak tak berkenan pada tudung Bienda..walaupun sama warna putih tapi macam tak matching dengan baju. Cuma ada batu2 di awning, tapi kosong. Cuba diserikan dengan brooch besar di tepi tudung. Hmmmm..kurang menyengatlah!
Anyway, Bienda tetap cantik.

3 comments:

bielabiela said...

best2! suke tgk bienda kawen ni..arabic style mmg style laaa.. :)

ambrynaa said...

kan...memang meletop!! cantik sangat...

pink.petite.couture.bynur said...

salam,this is not arabic style,we never use this style in our wedding,this is hindustan style,we use the white gown and make the best hair style or hijab in our wedding,our wedding is simple but truly elegant

Post a Comment

Sila tinggalkan komen yer! :)

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template